Meest Gestelde Vragen

  • Wat zijn de verzendkosten? 

Voor Nederland
€3,95 brievenbus pakje
€5,95 pakket
gratis vanaf €35,-

Voor België :
€6,95 voor (brievenbus)pakketten
gratis vanaf €50,-


  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestelling voor Nederland: vóór 23.59 besteld, volgende werkdag in huis! U ontvangt een e-mail met een Track & Trace nummer zodat u uw zending kunt volgen en een email met een tijdsvak van 30 minuten. Pakketjes worden ‘s avonds tussen 18.00 – 22.00uur geleverd.

Bestelling voor België: vóór 23.59 besteld, zelfde dag overhandigd aan de lokale Belgische vervoerder. U ontvangt een e-mail met een Track & Trace nummer zodat u uw zending kunt volgen.


  • Hoe weet ik dat mijn bestelling via De Natuurlijke Moeder goed is ontvangen?

U ontvangt direct een ontvangstbevestiging in uw emailbox na een plaatsen van uw bestelling. Is dat niet het geval, controleert uw SPAM-box. Wanneer u dan nog geen email ontvangt, neem dan contact met ons op: contact@denatuurlijkemoeder.nl.


  • Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?  

Mocht u niet thuis zijn, dan wordt u gebeld door onze vervoeder. Zo kunt u direct afspreken wat te doen met uw pakketje (bijvoorbeeld bij welke buren).


  • Kan mijn bestelling ook ergens anders worden afgeleverd?

Zeker! Bij het invullen van uw gegevens, vink ‘Kies ander afleveradres’ aan. Nieuwe velden worden zichtbaar waar u de gegevens van de ontvanger kunt invullen.


  • Op welke manier kan ik betalen? 

Bij De Natuurlijke Moeder kunt u op diverse manieren betalen: via Ideal voor Nederlandse klanten, met creditcard, Mistercash voor de Belgische klanten


  • Ik wil met creditcard betalen, maar er wordt een “card verificatie code” gevraagd. Wat is dat?

Een card verificatie code of cvc is een 3-cijferige code. Die code vindt u aan de achterkant van uw creditcardpasje waar u uw handtekening plaatst. U kunt deze cvc probleemloos invoeren.


  • Wat is Ideal?

Via Ideal kunt u veilig uw online aankopen betalen. Dit gebeurt op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u wilt betalen, klikt u op de Ideal-link. U wordt direct doorgelinkt naar het inlogscherm van uw eigen bank. Daar betaalt u op de vertrouwde manier.


  • Kan ik een artikel ruilen/retourneren?

Ja, u kunt een artikel ruilen.  U kunt de bestelling tot 14 dagen retourneren.
NB: om de hygiëne te kunnen waarborgen voor onze klanten, kunnen sommige artikelen niet geretourneerd worden na het openen van het
product. Neem contact met ons op zodat we kunnen overleggen. De verzendkosten voor het retourneren van een product zijn voor eigen rekening.

Na ontvangst van uw pakket, zal het product worden gecontroleerd worden op beschadiging, gebruik en of alles compleet is. Is alles ok, dan nemen wij de acties volgens de gemaakte afspraken die wij samen hebben gedaan.


  • Ik heb een defect product ontvangen, en nu? 

De Natuurlijke Moeder gaat zorgvuldig met uw bestelling om. Toch kan er wel eens iets mis gaan. Controleer daarom altijd of de artikelen die u hebt ontvangen in goede staat zijn. Mocht u onverhoopt een product hebben ontvangen dat direct bij ontvangst defect is of u heeft het vermoeden dat het defect is, neem dan direct contact op met onze klantenservice. U dient dit binnen 1 dag bij ons te melden.


  • Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Ondanks de constante zorg en aandacht die De Natuurlijke Moeder aan haar producten en klanten besteedt, is het mogelijk dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval stuurt u een email met vermelding van uw ordernummer naar contact@denatuurlijkemoeder.nl. Uw klacht zal binnen 1 dag in behandeling worden genomen.